Organisatie online kennismakingsweek Christelijk Lyceum DelftDecember 2020 - maart 2021, opdrachtgever Christelijk Lyceum Delft
Opdracht: Invulling geven aan de online voorlichting voor leerlingen uit groep 7 en 8 en hun ouders om een zo goed mogelijk beeld en een indruk van de sfeer te geven van de middelbare school. Resultaat: Een week lang elke avond webinars met live chat over verschillende onderwerpen met aanvullend een website met vakpresentaties, proeflessen en VR tours. Zie www.CLDlive.nl |
Projectleider datavaardige professionalLopend: juni 2019 - heden, opdrachtgever Domein Applied Science
Opdracht: Als projectleider van projectgroep ‘datavaardige professionals’ verantwoordelijk voor het afstemmen van het huidige data-onderwijs met de wensen vanuit werkveld en de realisatie van een gezamenlijke omgeving waarin de hbo-opleidingen (onderwijs)materialen met elkaar delen. |
Basiscursus chemieLopend: oktober 2017 - heden, opdrachtgever BASF Nederland
Opdracht: Het verzorgen van een introductiecursus chemie voor startende medewerkers zonder chemische achtergrond. De cursus geeft een beter beeld van de chemische wereld en meer inzicht in wat BASF bijdraagt. De introductie is onderdeel van het 'on board' programma. Voor een impressie zie deze video. |
Interim OpleidingscoördinatorSeptember 2019 - juli 2020, opdrachtgever Tiofarma
Opdracht: Structureren van het proces van opleidingen, uitvoering en toetsing voor de productieafdelingen met als doel het opleidingsbeleid naar een hoger niveau te brengen. Resultaat: een overkoepeld opleidingsbeleid voor alle productieafdelingen. |
Secretaris verkenningscommissie syllabi scheikundeNovember 2018 - Juli 2019, opdrachtgever College van Toetsen en Examens (CvTE)
Opdracht: Op basis van gesprekken met docenten uit het voortgezet onderwijs, hbo en wo in kaart brengen op welke punten de syllabi voor examens scheikunde aangepast moeten worden. Resultaat: een eindrapport met daarin ervaringen, ideeën en adviezen vanuit het veld. In deze eindrapportage staat input van zo’n 60 vwo- en havo-docenten en van zo’n 25 docenten uit het wo en hbo. |
Interim ProjectmanagerMei 2016 - Juni 2019, opdrachtgever Roche Nederland
Opdracht: Het plannen, organiseren en uitvoeren van marketing- en communicatieprojecten rond multiple sclerose (MS), reumatologie, hematologie en hemofilie. Resultaat: succesvolle events, effectieve communicatiematerialen (video's, sociale media, brochures, magazine) en nieuwe websites (zowel gericht op patiënt als zorgprofessional), zoals MShebjenietalleen.nl |
Interim Hoofd NVON-bureauSeptember 2016 - April 2017, opdrachtgever NVON
Opdracht: Het aansturen en begeleiden van de bureaumedewerkers bij het uitvoeren van hun werkzaamheden, zoals organisatie congressen, cursussen en bedrijfsbezoeken. Coördinatie livegang nieuwe website. Resultaat: Een sterk team van bureaumedewerkers en een frisse, overzichtelijke nieuwe website, zie nvon.nl |
WebprojectenApril - Juli 2016, Januari - Maart 2017, Maart- September 2018, December 2020 - Januari 2021,
opdrachtgevers VNCI, Melanchthon Schiebroek, Human Capital Projects Opdrachten: Realisatie en inhoudelijke begeleiding (nieuwe) websites. Resultaten: onderwijswebsite met behoud van alle functionaliteiten op nieuwe server, een nieuwe frisse website voor middelbare scholieren en hun ouders en een zakelijke website voor een kennis- en adviesbureau. |
Onderzoek beeld chemie onder jongerenAugustus 2015 - januari 2016 (bij Stichting C3)
Opdracht: Projectleiding van het landelijke onderzoek naar het beeld van chemie onder jongeren (10-18). Doelgroep: Chemische sector Resultaat: een onderzoek bestaande uit een kwantitatief (online enquête) en een kwalitatief onderzoek (een-op-een gesprekken) dat heeft geresulteerd in een verhelderend rapport met nieuwe inzichten voor de chemische sector. |
Campagne 'Feel the Chemistry'Januari 2003 - januari 2007 (bij Stichting C3)
Opdracht: Promotie van opleidingen en carrières in de chemische sector. Doelgroep: Jongeren (12 t/m 18 jaar) Resultaat: Een complete voorlichtingscampagne bestaande uit een website, beroepenvideo’s, beroepeninterviews, interessetest, viralvideo’s, advertenties, informatiefolders en een interactieve stand op de studiebeurs. |