Overzicht projecten
ProjectmanagementProjectleider Digitaal Portfolio (TU Delft)
Het realiseren van een digitaal portfolio voor masterstudenten Technical Medicine. Het portfolio geeft overzichtelijk de voortgang weer en geeft de student en begeleiders inzicht in de ontwikkeling van de student. Opleidingscoördinator a.i. (Tiofarma) Het structureren van het interne opleidingsproces voor de productieafdeling, de uitvoering en de toetsing met als resultaat een overkoepeld opleidingsbeleid. Secretaris verkenningscommissie syllabi scheikunde (CvTE) Aan de hand van focusbijeenkomsten door het gehele land het opstellen van een eindrapport met daarin ervaringen, ideeën en adviezen vanuit het veld. In deze eindrapportage staat input van zo’n 60 vwo- en havo-docenten en van zo’n 25 docenten uit het wo en hbo. Hoofd NVON-Bureau a.i. (NVON) Het aansturen en begeleiden van de bureaumedewerkers bij het uitvoeren van hun werkzaamheden, zoals organisatie congressen, cursussen en bedrijfs-bezoeken. Conferenties (Stichting DAS) Organiseren van diverse (online) conferenties voor hbo-docenten. |
MarketingcommunicatieProjectleider Samen
beslissen bij MS (Nationaal MS Fonds) Samen met zes farmaceuten, het MS Fonds en MS Vereniging het realiseren van de gezamenlijke portal samenbeslissenbijMS.nl met informatie voor mensen met MS hoe je samen met je behandelaar komt tot een behandeling die het beste bij jou past. Op de portal delen professionals en mensen met MS hun ervaringen en geven tips. Marketing expert a.i. (Roche, Merck) Verantwoordelijk voor de marketing- en communicatie van verschillende geneesmiddelen. Onder andere het ontwikkelen van effectieve materialen zoals detail aids, brochures en magazine, het opzetten van nieuwe websites (zowel voor patiënt als zorgprofessional) en het verzorgen van events. Interne communicatie (TU Delft) Door het opzetten van interne communicatie (nieuwsbrief, praatplaat, bijeenkomsten en online spreekuren) betrokken docenten op de hoogte houden en betrekken bij de curriculum update van de opleiding klinische technologie. Social media manager (Stichting DAS, Roche, HRM@Work) Voor verschillende opdrachtgevers het beheren van de sociale media, zoals contentplanning, het schrijven van content en opzetten van online acties. Webprojecten (Melanchthon, VNCI, Hucaps, Warm Klapwijk) Voor meerdere opdrachtgevers de realisatie en verzorgen content van (nieuwe) websites. Zoals een nieuwe frisse website voor een middelbare school, een zakelijke website voor een kennis- en adviesbureau en een informatieve website voor een vereniging. |
JongerencommunicatieKennismakingsweek CLD
(Christelijk Lyceum Delft) Het realiseren van live streams, live chats en vakvideo's om een zo goed mogelijk beeld van de school te geven en een indruk van de sfeer. Doelgroep: leerlingen uit groep 7 en 8 en hun ouders. Zie www.CLDlive.nl Onderzoek beeld chemie bij jongeren (Stichting C3) Een onderzoek bestaande uit een kwantitatief (online enquête) en een kwalitatief onderzoek (een-op-een gesprekken) dat heeft geresulteerd in een verhelderend rapport met nieuwe inzichten voor de chemische sector. Campagne Feel the Chemistry (Stichting C3) Een complete voorlichtingscampagne bestaande uit een website, beroepenvideo’s, beroepeninterviews, interessetest, viralvideo’s, advertenties, informatiefolders en een interactieve stand op de studiebeurs. |
TechniekeducatieGastles energietransitie
(Shell) In opdracht van een bedrijf het ontwikkelen van een gastles Energietransitie gericht op circulaire economie en duurzaamheid. Doelgroep: groep 7 en 8 en brugklas. Basiscursus chemie (BASF) Ontwikkelen van een introductiecursus chemie voor startende medewerkers zonder chemische achtergrond. Voor een impressie zie deze video. Data-onderwijs (Stichting DAS) Als projectleider van projectgroep ‘datavaardige professionals’ verantwoordelijk voor het afstemmen van het huidige data-onderwijs met de wensen vanuit werkveld en de realisatie van een gezamenlijke omgeving waarin de hbo-opleidingen (onderwijs)materialen met elkaar delen. Profielwerkstukopdrachten (EIC Mainport Rotterdam) Voor vmbo-, havo- en vwo- leerlingen voor verschillende thema's readers geschreven als basis voor profielwerkstukken. |